Voeding tegen kanker
Door 21 wetenschappers is vijf jaar gewerkt aan het in kaart brengen en interpreteren van de resultaten van 7000 wetenschappelijke onderzoeken naar oorzaken en preventie van 17 soorten kanker. Vanuit Nederland zijn bij dit onderzoek onder meer wetenschappers van de Vrije Universiteit Amsterdam en onderzoekers van de Wageningen Universiteit betrokken. In het nieuwe rapport naar het verband tussen leefstijl en kanker wordt aangegeven dat de keuze voor een bepaald voedingspatroon in combinatie met een bepaalde leefstijl kan leiden tot verlaging van het risico op kanker. Het Wereld Kanker Onderzoek Fonds is de enige stichting in Nederland die is gespecialiseerd in de preventie van kanker door gezonde voeding en leefstijl. ANP
Er zijn nog geen reacties bij dit bericht. Ziet u geen reactieformulier?
| Datum | Titel | |
|---|---|---|
| Magnesium helpt niet na SAB | ||
| Rapport: ‘Te weinig chirurgen in Boxmeer’ | ||
| Kamerlid wil debat over MoM-heupen | ||
| ‘Doping heeft ten onrechte slechte naam’ | ||
| ‘Klaag ziekenhuis aan om MoM-kunstheup’ | ||
| Helft ziekenhuizen plaatste schadelijke kunstheup |


