'Betere voorlichting over borstvoeding'
Daarvoor pleit onderzoeksinstituut TNO na een onderzoek dat gisteren is gepresenteerd. Uit het onderzoek blijkt dat veel moeders achteraf gezien hun kind langer borstvoeding hadden willen geven. Dat geldt voor meer dan de helft van de 1300 ondervraagde moeders, drie jaar na de bevalling. Het onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met de Verloskunde Academie in Amsterdam. ANP
Er zijn nog geen reacties bij dit bericht. Ziet u geen reactieformulier?
| Datum | Titel | |
|---|---|---|
| Magnesium helpt niet na SAB | ||
| Rapport: ‘Te weinig chirurgen in Boxmeer’ | ||
| Kamerlid wil debat over MoM-heupen | ||
| ‘Doping heeft ten onrechte slechte naam’ | ||
| ‘Klaag ziekenhuis aan om MoM-kunstheup’ | ||
| Helft ziekenhuizen plaatste schadelijke kunstheup |


