Reacties


    Plaatsen spiraaltje weer declarabel

    Plaatsen spiraaltje weer declarabel Reactie: 'Het blijft een vreemde move binnen, zoals collega Mitrasing al schrijft, nog vreemdere wetgeving. Er was met de IUD transitie niet alleen een afdracht naar IT in S1 (met cyriax samen 0,53% IT verhoging), maar ook macro afdracht naar S3 (6.9%: 5,9 mln...'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Verpleegkundige kaart functioneren arts moeilijk aan

    Reactie: 'fitflop sandals clearance'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Schippers: controle in zorg is doorgeschoten

    Reactie: 'Het wezenskenmerk van het Taylorisme is de scheiding van denken en doen, van managen en uitvoeren. In wezen is er sprake van "intensieve menshouderij". Daar doen de overheid en de zorgverzekeraars driftig aan mee. De zorgverzekeraars die VWS de uitvo...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Rookbeleid nodig voor de ggz

    Reactie: 'Een groot deel van de rokers met een co-morbide verslaving of psychische stoornis heeft een ernstige tabaksverslaving. Deze tabaksverslaafden zijn over het algemeen op jongere leeftijd begonnen met roken; ze roken langer, meer en zwaardere tabak en k...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Werkgroepen verbetering huisartsenzorg van start

    Reactie: 'Een paar paiertjesop orde en we gaan gewoon verder met het financieel uitkleden van de huisarts.... Oh pas op... het is "not done' om over het inkomen te praten..'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Professor Bob Smalhout overleden

    Reactie: ' 40 jaar na zijn inaugurele reden "de dood op tafel" heeft Smalhout bereikt waar hij voor pleitte. Ik lees in de laatste nieuwsflits van de hartstichting: Minder overlijden op IC na invoer luchtvaartsysteem De afdeling Intensive Care van het Radboudu...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Plaatsen spiraaltje weer declarabel

    Reactie: 'Het blijft een vreemde move binnen, zoals collega Mitrasing al schrijft, nog vreemdere wetgeving. Er was met de IUD transitie niet alleen een afdracht naar IT in S1 (met cyriax samen 0,53% IT verhoging), maar ook macro afdracht naar S3 (6.9%: 5,9 mln...'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties


    Wie zorgt voor het drukverband?

    Reactie: 'Vele huisartsenposten en collegae zullen de NHG standaard volgen en vervolgens kiezen voor de makkelijkste weg. Natuurlijk zijn de aantallen onderzochten klein en de onderzoeken oud, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Onderstaand een deel ...'     


    KWF wil vrije toegang tot duur geneesmiddel

    Reactie: 'Natuurlijk wil het KWF vrije toegang; innovatie van medicatie tegen maligniteiten is hun core business! Wat ik jammer vind, is dat, zo wordt het althans in dit artikel geschetst, slechts beperkt verantwoording wordt afgelegd van de onvermijdelijke ke...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Artsen bovengemiddeld sportief

    Reactie: 'Begrijp ik nu uit de enquete (onderste balkje in het diagram) dat veel artsen vinden dat een gezonde geest niet kan gedijen in het lichaam van een (chronisch) zieke? Hm.....'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Veel ouderen halen norm gezond bewegen niet

    Reactie: 'Iemand bedenkt een norm "gezond bewegen",vervolgens worden mensen die daar niet aan voldoen geproblematiseert. Velen halen de norm niet, ik zo zo zeggen "nou en",en als het dan zo'n probleem is,wat denk men er aan te gaan doen. '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd