U bent nu hier:

Reacties


    Inperken artsenkeuze goed, onder voorwaarden

    Inperken artsenkeuze goed, onder voorwaarden Reactie: 'Al eerder werd door collega's benoemd dat poltici en directieleden zorgverzekeraars stuivertje wisselen. Bij NZA is dit al hetzelfde en we lijken nu zelfs last te krijgen van de politisering bij de Raad van State met als vice voorzitter een voormalig...'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Wat ziet u?

    Reactie: 'Is bovenstaande een rontgen foto? lijkt mij een CT-scan '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Een klacht is een kans - Désirée Hairwassers

    Reactie: 'wow Desiree je hebt helemaal gelijk. '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Familieonderzoek FH kan binnen reguliere zorg

    Reactie: 'Familiaire Hypercholesterolemie blijven opsporen, maar dan anders. Hoedemakers e.a. stellen dat het opsporen van families met FH moet doorgaan, ondanks het stopzetten van het bevolkingsonderzoek en de activiteiten van de Stichting Opsporing Eerlijke...'     


    Heksenjacht - Marcel Levi

    Reactie: ' Trots ben ik lid van de NvtdK, die soms inderdaad misschien wel iets te fanatiek is, maar altijd op feiten berustend. Laten we blij zijn dat deze vereniging bestaat en hen danken voor hun bijdrage de wetenschappelijke discussies zuiver te houden met...'     


    Het medisch beroepsgeheim offer je niet om boeven te vangen

    Reactie: 'Geachte collega, ik weet niet of u het bericht heeft gezien vorige week in de krant; Een rechter in Friesland heeft een psychiater een dwang opgelegd om het Medisch dossier te overhandigen van een overleden patiënt binnen een bepaalde tijd en als de ...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Levenseindekliniek beschadigt arts-patiëntrelatie

    Reactie: 'Geachte Heer Buijsen, Als huisarts vind ik het een prachtige taak mijn patiënten te begeleiden tot en met het einde van hun leven. En er zijn zeker veel collega's die er net zo over denken als ik, na 30 jaar ervaring. Ik zal vooral proberen het leven...'     


    Ggz-personeel kan mentale druk moeilijk aan

    Reactie: 'De bezuinigingen treffen direct de patient zolang de overheid instellingen blijft betalen ipv direct de zorgvelener te betalen. Het zorgpersoneel in ggz instellingen wordt uitgeperst dan wel onstlagen, de directie blijft de eigen zakken vullen, er ge...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    ‘Borstenarts’ G. vrijgesproken

    Reactie: 'Bewijsvoering en het leggen van een causale relatie is niet eenvoudig. Toch is het zaak dat gedupeerde patiënten in een vroegtijdig stadium bewijzen en "sporen" verzamelen. Misschien werpen zich medische politieagenten op om hierbij te helpen. Medisc...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    De Kwestie: E-mailen zonder beveiligde verbinding

    Reactie: 'Via zorgdomein prima beveiligd te versturen'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Aan de pil - Aagje Bais

    Reactie: 'Hoe dichter bij de evenaar de geneeskunde wordt beoefend, hoe meer geneeskunst gevraagd wordt van de behandelaar. Mijn collega’s Pimm Blankevoort en Irene Braakman, van wie ik ook reacties zie in dit tijdschrift, kunnen dit beamen. Vooral de “Latino’...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

    Pradaxa

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | Een advertentie in Medisch Contact 40 stelt dat Pradaxa, dabigatran etexilaat, werkt ‘ter preventie van CVA en systemische embolie bij patiënten met atriumfibrilleren’, en dat ‘de registratie voor de acute behandeling van DVT en longembolie én ter preventie van een recidief’ nieuw is.    


    De wens van de patiënt

     |   »»
    Reacties: 1 reactie


    Laat SCEN-registratie ongemoeid

     |  Per 1-1-2017 zullen veel artsen hun BIG-registratie verliezen, omdat zij niet meer voldoen aan de registratie-eisen. Zij zijn dan geen arts meer en mogen deze titel ook niet meer voeren. »»
    Reacties: 2 reacties


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd