Reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Productie draaien

    Reactie: 'Opa is mentaal volledig in orde ,maar ligt wel slapend in zijn stoel met zijn gebit half uit de mond bij de cardioloog.Waarom niet opa even wakker gemaakt en het gebit goed in de mond geplaatst? Waar is je gevoel voor decorum. En passant wordt er een...'     


    De kast in - Eva Vogel

    Reactie: 'Overigens eens met collega Boland: geef je telefoon aan een collega wanneer je gaat kolven.'     


    ‘Afbouwen psychofarmaca makkelijker dan gedacht’

    Reactie: 'Het afbouwen van medicatie is inherent aan het verstrekken van medicatie. Het is een onderdeel van de evaluatie van de therapie. Het lijkt vreemd wanneer de medicatie goed werkt. En afbouwen kost tijd en "er is vaak geen vergoeding voor". Afbouwen is...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Pillen op maat

    Reactie: 'Was het maar zo simpel !'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Nieuwe indicator voor falen bij complicatie

    Reactie: 'Hoewel de basisset door IGZ en vele veldpartijen is vastgesteld, is de kans groot dat de nieuwe faalindicator zal falen. Failure to Rescue (FTR) is complex, en de zoveelste in de rij van registraties, coderingen en ratings, zoals voor mortaliteit en ...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    De Kwestie: Familiair kankerrisico: actief opsporen of niet?

    Reactie: 'Moedig van de heer Klaassen om dit verhaal op te schrijven. Wat hem en zijn dochter overkomen is, is heel naar. In onze achterban (mensen met BRCA- of CHEK2-genmutatie) komen we regelmatig verhalen tegen die vergelijkbaar zijn met dit verhaal, de en...'  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Onderzoek regeldruk curatieve zorg

    Reactie: 'In hoeverre zijn de eisen die de zorgverzekeraars stellen nog te zien als overheidsregels? Wordt deze nuancering ook meegenomen? Vanwege de delegering van verantwoordelijkheden door de overheid, zijn veel regels niet van de overheid maar van de inste...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Wat ziet u?

    Reactie: 'Polycystic liver disease bij polycystic kidney disease. Zeldzaam, maar de combinatie is gebruikelijk.'     


    Zomerportret 4. Suzanne van de Vathorst: ‘Euthanasie is gebaseerd op autonomie, maar ook op barmhartigheid’

    Reactie: '"1 op de 7 patiënten met terminale kanker, onder behandeling van de huisarts sterft als gevolg van euthanasie." Dat zijn inderdaad niet zo heel veel patiënten per huisarts per jaar. Echt nog minder dan 1 per 2-3 jaar per huisarts. Ik kan Suzanne dan...'     


    Patiëntgegevens herleidbaar, volgens NZa

    Reactie: ' Jawel, het volgende schandaal! Je kon er toch op wachten. Er staan er nog ettelijke in de coulissen. Laat me raden: Edith gaat ontkennen, er moet onderzoek komen, bij voorkeur langdurig en duur, zodat ook dit schandaal door het volgende zal worde...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


1  2  |  3 4  |  5

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd