Reacties


    'Comazuipers moeten meebetalen aan hulp'

    'Comazuipers moeten meebetalen aan hulp' Reactie: 'Euphorie splénétique (jekyll & hyde) volgt o.a. op de comateuze roes die men zichzelf bewust aandoet door alcohol te abuseren met tramadol & v.v. Zie: casus Jansen Steur, geen relatie hersentrauma/schedelbasisfractuur! " Zuipcoma " is meestal combi...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Meet dertigdagenmortaliteit en niet HSMR

    Reactie: 'Aandacht voor de middelen leidt tot middelmatigheid, aandacht voor de doelen leidt tot doelmatigheid. Als iedere patiënt nu eenss zijn eigen dossier had, kan er bij levenseinde automatisch en kosteloos gemeten worden. Dat is natuurlijk jammer want d...'     


    Continue geneeskunde - Marcel Levi

    Reactie: 'Daar wil ik me van harte bij aansluiten! Do as I say, don't do as I do. Het lijkt me een mooie gelegenheid om de eigen idealen in praktijk te brengen. In plaats van een monsterlijk groot academisch ziekenhuis te stichten, waar straks alleen de meest ...'     


    Overleg over patiënten met hersentumor

    Reactie: 'Tsja, ik vind het ook een beetje merkwaardig dat een palliatieve behandeling voorbehouden is aan een of ander centrum met ruime ervaring. Helaas komt behandeling van een zeer kwaadaardige hersentumor eigenlijk nog steeds neer op de vraag: "Hoe wilt u...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Zomerportret 2 - Jenneke Rowel-van der Linde: ‘Soms lijkt de tekst wat kort door de bocht’

    Reactie: 'Ik heb dit al eens eerder aangekaart, maar kreeg geen enkele reactie. Dus nog maar eens de knuppel in het hoederhok. Wie bewaakt eigenlijk de kwaliteit van de leden-beroepsgenoten? Dit behoren toch artsen te zijn die zonder uitzondering een voorbeeld...'     


    ‘Maak soa-test gratis voor swingers’

    Reactie: 'Dit is een bijzondere discussie. Vanuit een groter verband is het vast een redelijk beleid. Maar er zijn meer risico groepen die hier niet genoemd worden. En hoe moet ik deze mensen en anderen die het minder bont maken in dit opzicht uitleggen dat gr...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    'Comazuipers moeten meebetalen aan hulp'

    Reactie: 'Euphorie splénétique (jekyll & hyde) volgt o.a. op de comateuze roes die men zichzelf bewust aandoet door alcohol te abuseren met tramadol & v.v. Zie: casus Jansen Steur, geen relatie hersentrauma/schedelbasisfractuur! " Zuipcoma " is meestal combi...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Arbeidsmarktmonitor 2015-2: Iets meer vacatures

    Reactie: 'Ik herken me volledig in de beschreven zaken/ motivering. Ik ben sinds 1-5-2013 100% freelance, daarvoor mixte ik al 9,5 jaar 50-50.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    ‘Dementie vaak te voorkomen met levensstijl’

    Reactie: 'Het wordt sneller duidelijk dan verwacht, dat het leeuwendeel van de aandoeningen, die de mens in de westerse wereld "oploopt", van het complexe begrip lifestyle afhangen en niet van "vergrijzing", of die nu dubbel of driedubbel is. Alle organen houd...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Beeldvorming

    Reactie: 'Bedenkelijk, sedert 1937 - '45 heeft sich tegen de persvrijheid van de Telegraaf geen Maarsingh mehr aan- bemoeid...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Trombosearm

    Reactie: 'De casus zoals beschreven in het nummer van 16 juli jl. behoeft mijn inziens aanvulling. Primaire subclavia – axillaire veneuze trombose (Paget – Schroetter syndroom) wordt zeer frequent veroorzaakt door repetitief trauma door compressie in de thorac...'     


1  2  |  3 4  |  5

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd