U bent nu hier:

Reacties


    Huisarts houdt Nederland voor gezien

    Huisarts houdt Nederland voor gezien Reactie: 'Het geneeskundige kernwaarden behandelen van patienten vergt een continu leerproces, een niet aflatende inzet en een onwrikbare integriteit. Het is de plicht van artsen de gemeenschap, dus ook de managers van zorgverzekeraars en beleidsmakers op geme...'  Lees meer
    Reacties: 6 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    VGZ vergoedt niet alle bloedglucosemeters

    Reactie: 'Hoop dat eenieder die uitleg heeft gekregen in dtsst zzal zijn om dit in het geheugen op te slaan en de aangereikte kennis om kan zetten in vaardigheid in het gebruik van de nieuwe meter. Wellicht kunnen er ter controle van het gebruik van de nieuwe...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    IGZ: ‘Meld onverdoofd hechten na automutilatie’

    Reactie: 'Jessica Villerius, programmamaakster, vindt de reactie van huisartsen op de inhoud van haar documentaire "venijnig". Ik heb de vier reacties van huisartsen en de ene van een AOIS SOG er nog eens op na gelezen, maar ik las alleen pogingen om uit te le...'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties


    Levenslang voor veroorzaken hartinfarcten

    Reactie: 'voor zover ik begrepen heb: het door Nils H. gebruikte middel Ajmalin veroorzaakt geen hartinfarcten. Wel kan deze stof een proarrhytmisch effect hebben, vooral bij patiënten met ischemische hartziekten.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Boekje open over declaratieonderzoek

    Reactie: 'Ik heb wel een vraag: als ik 24 uur per dag bereikbaar ben voor mijn terminale patiënt en dan dus ook in het weekend langs ga zou ik daar geen terminale visite voor mogen rekenen? Waarom is er dan een tarief voor? Bovendien is een visite van mij goed...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Film: Turist

    Reactie: 'Ik denk niet, dat ik zou vluchten zonder mijn gezin, want ik weet zeker, dat ik daarna er enorm mee zou zitten en het me zelf niet zou kunnen vergeven,als ik eerst voor me zelf was gegaan en mijn gezin had laten "stikken". Ik zou liever omkomen met ...'  Lees meer
    Reacties: 8 reacties


    Twee protonencentra in aanbouw

    Reactie: 'Ook het AmsterdamPTC vindt dat het besluit van ZN en ACM omtrent zorgcontractering te lang duurt en dat deze trage gang van zaken niet in het belang is van de kankerpatiënt in Nederland. In die context begrijpen wij de aankondiging van de bouwplannen...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Minister eist samenwerking Zeeuwse ziekenhuizen

    Reactie: 'Systeemmodel 2006 is als een spin die niet opgewassen is tegen wat uit haar is voortgekomen…. En de mensen raken steeds verder verstrikt in het spinnenrag…'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    ADHD verhoogt kans op voortijdig overlijden

    Reactie: 'De wetenschap blijft mij telkens weer verbazen! Dat hyperactieve, slechtgeconcentreerde stuiterballen zomaar meer ongelukken kunnen hebben! Ik zou het nooit gedacht hebben. Dacht altijd dat het rustige, doordachte mensen waren die mij met een noodgan...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    De ‘materiële controle’ van een huisarts

    Reactie: 'Het karakter van Ben Crul doet me denken doet me denken aan het toetje dat ik vanavond heb gegeten: Erg veel lucht. Het toetje was ook lekkerder... Ik vraag me af of zijn spiegel 's ochtends zijn aanblik kan verdragen. Maar wellicht is die van zijn w...'  Lees meer
    Reacties: 50 reacties


    Wat ziet u?

    Reactie: 'Zogezegd een "luchtig" brein, of eigenlijk: Een "luchtige" schedelinhoud. J.J.M. Griethuysen heeft het dus goed gezien!'     


1  2  |  3 4  |  5

    Reactie Pfizer op oproep Artsen zonder Grenzen

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | Bij dezen wil Pfizer graag reageren op de oproep van Artsen zonder Grenzen aan farmaceuten om hun prijzen voor vaccins voor kinderen in ontwikkelingslanden te verlagen.    


    Nieuwe registratieregels

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | Op 22 januari kondigden het RGS, de LHV en de NHG in een gezamenlijke brief de gewijzigde (her)registratieregels aan. Ik was verbaasd.    


    De onzalige nieuwe zorgwet

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | Ik maak mij ernstig zorgen over de nieuwe zorgwet, die binnenkort in vrijwel ongewijzigde vorm wederom aan het parlement wordt aangeboden.    


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd