Reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Geen. Echte. Geneeskunde. - Michael van Balken

    Reactie: 'Kan alleen maar hardgrondig deze mening onderschrijven. Zie in de Academische setting veel 2nd en 3rd opinions, die bij analyse niet nodig waren geweest bij een betere ,begrijpender informatie overdracht. Ben recent consequent begonnen bij (inhoud t...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Pak uitval aiossen anders aan

    Reactie: 'Zou de uitval ook nog wat met de vaak extreem lange werkdagen en hoge werkdruk te maken kunnen hebben, of is dat iets waar AIOS immuun voor (behoren te) zijn? '     


    Hoogleraar: ‘Zorgfusies voortaan verbieden’

    Reactie: 'Heel prettig dat we nu uit onverdachte wetenschappelijke kring horen wat velen al hebben ervaren of gedacht. Zonder tegenbericht veronderstel ik dat hier lessen uit getrokken worden. Wel wat laat.... Had dat onderzoek niet eerder kunnen plaats vinden...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    NRC: ‘Veel ziekenhuizen hebben nepwachtlijsten’

    Reactie: 'Budgetten en behandelplafonds impliceren dat geïndiceerde behandelingen niet kunnen plaatsvinden. Het is onethische deze plafonds, die het belang van verzekeraars dienen, te aanvaarden.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Schippers moet zich verantwoorden over potje crème

    Reactie: 'Ik ben niet verbaasd over het corrupte gedrag van Schippers, hoogstens over de hoogmoed dat ze dit op TV breeduit uitvent. Het lobbyen voor de tabaksindustrie deed ze nog heimelijk. Hoogmoed komt meestal voor de val.'  Lees meer
    Reacties: 11 reacties


    Verpleegkundigen zijn geen wegwerpartikelen - Marcel Slockers

    Reactie: 'Treurig , dit zoveelste voorbeeld van het afbraakbeleid van de zorg. Wij kunnen ook het contract van mensen die dan net 3 jaar ervaring hebben niet verlengen en dat wordt nu 2 jaar. Dat laatste is bedoeld als betere bescherming van de werknemer, maar...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Nalaten controle en stoppen medicatie

    Reactie: 'Dit is toch wel een hele bijzondere uitspraak. Iedereen die patienten met veneuse thromboembolie behandelt weet dat er een gerede kans op recidieven is, en zal daar ongetwijfeld de patient deelgenoot van maken. Een recidief valt een arts niet aan te ...'     


    Zuid-Hollandse huisartsen werken zonder consulttarief

    Reactie: 'Al dat gejammer toch.... Het ongelijke speelveld vloeit voort uit de WMg en het "roer moet om" is voor de Bühne en jezelf voor de gek houden. Het enige advies aan collega's en LHV blijft: naar het Europees Hof gaan. '     


    Niet meer over serotoninetekort praten

    Reactie: ' ZIE MEDISCH CONTACT Jaargang 50, p. 1244! (Als reactie zou ik de tekst van toen hier willen plaatsen, doch dit lukt mij helaas niet electronisch!) met vriendelijke groeten, L.M.G. de Wilde, psychiater Oisterwijk'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Hoge dosis melatonine voorlopig nog bij drogist

    Reactie: 'Melatonine tekort is een secundair gevolg van de snel veranderde leefstijl van kinderen, die bij de meesten nu heel erg aan het doorwerken is in de systematische processen, die met groei en ontwikkeling samenhangen. Net als iedere neurotransmitter is...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd