U bent nu hier:

Reacties


    Inperken artsenkeuze goed, onder voorwaarden

    Inperken artsenkeuze goed, onder voorwaarden Reactie: 'Al eerder werd door collega's benoemd dat poltici en directieleden zorgverzekeraars stuivertje wisselen. Bij NZA is dit al hetzelfde en we lijken nu zelfs last te krijgen van de politisering bij de Raad van State met als vice voorzitter een voormalig...'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    De Kwestie: E-mailen zonder beveiligde verbinding

    Reactie: 'Via zorgdomein prima beveiligd te versturen'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Aan de pil - Aagje Bais

    Reactie: 'Hoe dichter bij de evenaar de geneeskunde wordt beoefend, hoe meer geneeskunst gevraagd wordt van de behandelaar. Mijn collega’s Pimm Blankevoort en Irene Braakman, van wie ik ook reacties zie in dit tijdschrift, kunnen dit beamen. Vooral de “Latino’...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Volume staat niet gelijk aan kwaliteit op SEH

    Reactie: 'Eindelijk een artikel waarin genuanceerd tegenwicht geboden wordt aan de volumenorm-nonsens in de spoedeisende zorg. Roerend eens met de conclusies!'     


    IGZ: doorhaling arts die ex liet verbranden

    Reactie: 'Ik weet niet of het toevallig is of dat het bewust is gebeurd, maar dit bericht is op Artsennet geplaatst tegelijk met het bericht over de cardiologen van het Ruwaard van Putten ziekenhuis die, wat de Inspectie GZ betreft, uit het BIG-register moeten...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Ouderengeneeskunde moet uit het slop

    Reactie: 'Zo simpel is het dus, en het levert zoveel op, dus gewoon doen, dokters zou ik zeggen! '     


    Cartoon: Een derde Vlaamse artsen drinkt te veel

    Reactie: 'Ik hoorde recent dat praktiserende artsen vaak drank geschonken krijgen van patienten; het is niet te verbazen dat er artsen zijn die dan geen controle meer kunnen houden over de alcohol intake. '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Ebola - Luc Bonneux

    Reactie: '“En bijgevolg zijn er geen door de industrie gefinancierde virologen die de onweerstaanbare drang voelen om de volksgezondheid te behoeden door de burger bewust te maken van de virale gevaren die hem bedreigen, van hypothetische tot louter denkbeeldi...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    IGZ in beroep tegen berisping cardiologen

    Reactie: 'Ik vind dat de Inspectie hier veel te ver gaat en ook buiten haar boekje gaat. Dit is natrappen. Het is niet aan de Inspectie om (indirect) een uitspraak te doen over de tuchtrechtelijke strafmaat. Hier is de patiëntveiligheid in het geding, meer nie...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Identificatieplicht - Praktijkperikel

    Reactie: 'Zullen we al deze procedurele "gebakken-lucht" voorschriften eens bundelen en gezamenlijk besluiten deze te negeren of op zijn minst daarmee onze volksvertegenwoordigers lastig vallen? Lijkt me een mooie taak voor onze KNMG.'     


    Ouderen - Hoofdredactioneel

    Reactie: 'Bedankt voor dit pleidooi. Het is echt noodzakelijk dat huisartsen aan elkaar gaan vertellen wat ze aan ons hebben!'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

    Pradaxa

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | Een advertentie in Medisch Contact 40 stelt dat Pradaxa, dabigatran etexilaat, werkt ‘ter preventie van CVA en systemische embolie bij patiënten met atriumfibrilleren’, en dat ‘de registratie voor de acute behandeling van DVT en longembolie én ter preventie van een recidief’ nieuw is.    


    De wens van de patiënt

     |   »»
    Reacties: 1 reactie


    Laat SCEN-registratie ongemoeid

     |  Per 1-1-2017 zullen veel artsen hun BIG-registratie verliezen, omdat zij niet meer voldoen aan de registratie-eisen. Zij zijn dan geen arts meer en mogen deze titel ook niet meer voeren. »»
    Reacties: 2 reacties


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd