Reacties


    'Comazuipers moeten meebetalen aan hulp'

    'Comazuipers moeten meebetalen aan hulp' Reactie: 'Euphorie splénétique (jekyll & hyde) volgt o.a. op de comateuze roes die men zichzelf bewust aandoet door alcohol te abuseren met tramadol & v.v. Zie: casus Jansen Steur, geen relatie hersentrauma/schedelbasisfractuur! " Zuipcoma " is meestal combi...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Continue geneeskunde - Marcel Levi

    Reactie: 'Marcel Levi, jij bent de baas; regel het in je eigen ziekenhuis en wees iedereen tot voorbeeld! Misschien is het wat ingewikkeld in de mega-strutuur van het AMC.... Maar waarom dan gestreefd naar nog grotere en nog complexere ziekenhuisbedrijven, waa...'     


    Meet dertigdagenmortaliteit en niet HSMR

    Reactie: 'Geheel eens met de conclusie dat de HSMR ongeschikt is als indicator van kwaliteit en veiligheid. Waarom is er geen grote oppositie gekomen tegen deze onzinnige kostbare maat waartoe een ernstig in diskrediet gebrachte en volstrekt onbetrouwbare orga...'     


    'Comazuipers moeten meebetalen aan hulp'

    Reactie: 'Euphorie splénétique (jekyll & hyde) volgt o.a. op de comateuze roes die men zichzelf bewust aandoet door alcohol te abuseren met tramadol & v.v. Zie: casus Jansen Steur, geen relatie hersentrauma/schedelbasisfractuur! " Zuipcoma " is meestal combi...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Arbeidsmarktmonitor 2015-2: Iets meer vacatures

    Reactie: 'Ik herken me volledig in de beschreven zaken/ motivering. Ik ben sinds 1-5-2013 100% freelance, daarvoor mixte ik al 9,5 jaar 50-50.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    ‘Dementie vaak te voorkomen met levensstijl’

    Reactie: 'Het wordt sneller duidelijk dan verwacht, dat het leeuwendeel van de aandoeningen, die de mens in de westerse wereld "oploopt", van het complexe begrip lifestyle afhangen en niet van "vergrijzing", of die nu dubbel of driedubbel is. Alle organen houd...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Beeldvorming

    Reactie: 'Bedenkelijk, sedert 1937 - '45 heeft sich tegen de persvrijheid van de Telegraaf geen Maarsingh mehr aan- bemoeid...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Trombosearm

    Reactie: 'De casus zoals beschreven in het nummer van 16 juli jl. behoeft mijn inziens aanvulling. Primaire subclavia – axillaire veneuze trombose (Paget – Schroetter syndroom) wordt zeer frequent veroorzaakt door repetitief trauma door compressie in de thorac...'     


    Huisarts toucheert niet na zwangerschapstest

    Reactie: 'Geachte collega B te R, o.a. betekent volgens mij: "onder andere". Dus ook de door u aangegeven uitgebreidere DD. 99% betekent dat 1 op de honderd testen verkeerd kan zijn. Dit kan de eerste keer gebeuren of de laatste van honderd testen of vrijwel...'     


    Artsen: beroepsgeheim gaat voor fraudebestrijding

    Reactie: 'Het is al langer duidelijk dat de minister de ballen verstand heeft van de gezondheidszorg en vooral een afbraak voorstaat. Geen wonder dat het vertrouwen op een historisch dieptepunt staat (consumentenbond juli 2015). Denkt de minister nou echt dat ...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Basisartsen opgepast: BIG-herregistratie komt eraan

    Reactie: 'Met alleen 'arts-n.p.' kom je er niet, tenzij deze 'titel' ook in het BIG-register wordt opgenomen. Ik heb een BIG-registratie nodig voor keuringen bijvoorbeeld rijbewijs en verzekeringsmaatschappijen, voor controles in opdracht van Arbodiensten, voo...'     


1  2  |  3 4  |  5

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd