U bent nu hier:

Reacties


    De juiste formulering

    Reactie: 'Ach, wat een schrijnend gebrek aan kennis en inzicht bij de CZ medewerker. Te dom om iets te leren en waarschijnlijk te lui om te werken. Ik wist niet dat "mensen die het even moeilijk hebben zonder dat hun geestelijke gezondheid daaronder lijdt", aa...'     



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Wat ziet u?

    Reactie: 'Hoewel de neuroradiologie bij kinderen een vak apart is, wil ik toch een poging wagen. De achterste schedelgroeve is niet duidelijk vergroot, er is een aplasie van het vermis van het cerebellum, waarbij er een verbinding lijkt te bestaan tussen de v...'     


    Dubbele liesbreuk

    Reactie: 'Het verbaast mij dat bij deze verder gezonde nog maar 55 jarige patient met een toch substantiele dbz liesbreuk gekozen wordt voor een afwachtend beleid. Onderzoek naar een expectatief beleid laat zien dat uiteindelijk het merendeel van deze patiente...'     


    De juiste formulering

    Reactie: 'Ach, wat een schrijnend gebrek aan kennis en inzicht bij de CZ medewerker. Te dom om iets te leren en waarschijnlijk te lui om te werken. Ik wist niet dat "mensen die het even moeilijk hebben zonder dat hun geestelijke gezondheid daaronder lijdt", aa...'     


    Ook doktersassistenten zien meer zorgmijders

    Reactie: 'fitflop sale'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    FNV dient klacht in over zorgspotjes

    Reactie: 'fitflop singapore sale'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Huisarts-politicus stuurde patiënten campagnebrief

    Reactie: 'fitflop online'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Kabinet wil ‘boerkaverbod’ in ziekenhuizen

    Reactie: 'Geachte collega, Op reis voor de overheid in Saoudi Arabia reeds ruime ervaring met het dragen van zo'n onhandig kleed. Het beletten van toegang tot een ziekenhuis en een boete aan de vrouw stoort mij wel zeer. Inderdaad wel of niet onderdrukt hoort...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Zorginnovatie en de patiënt als klapvee

    Reactie: 'En met betrekking tot onderzoek, ik weet waar je op doelt. Soms komen er innovaties of nieuwe inzichten uit schijnbaar zinloos onderzoek, maar ik kan je zeggen dat ik vrij veel onderzoeken ken waar we op voorhand al kunnen zeggen dat het de wereld vo...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Sterfte begin 2015 opvallend hoog

    Reactie: 'Onderzoek, o.a. TNO en in Westfalen heeft aangetoond, dat de gemiddelde lichamelijke conditie van jongere generaties achteruit gaat. Schatting: 5 % per decennium. de incidenties van allerlei aandoeningen stijgen, maar dalen naar leeftijd. Het zitten ...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Wij van wc-eend - Marcel Levi

    Reactie: 'Laat ik ook maar eens een (st)eentje aan deze discussie bijdragen. Ik ken de bewegingen van de industrie. Ze liggen op snelheid momenteel. En beroepsorganisaties reageren veel te traag en kijken het aan, inderdaad. Ik zelf denk de ene dag:"Ach, het z...'     


1  2  |  3 4  |  5

    Setting the record straight

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | In MC 15 pagina 711 wordt collega Geurts - hoogleraar revalidatiegeneeskunde - geciteerd, die beweert dat zélfs nijlpaarden homo sapiens eruit lopen. Dat is zo vreemd nog niet.    


    Berekening praktijkvariatie deugt niet (2)

     |  Het is lovenswaardig dat KPMG haar methode en data op internet beschikbaar stelt voor review. Ter discussie staat spreiding als maat voor gepaste zorg, het virtuele karakter van de uitkomsten en de KPMG-berekening van verzorgingsgebieden. »»
    Reacties: Plaats een reactie


    Spécialité? Zo geregeld!

     |  Huisartsen schrijven generiek voor in plaats van spécialités. Dat bespaart enorm veel. Met weloverwogen redenen kunnen we daarvan afwijken. Het wordt ons echter steeds moeilijker gemaakt »»
    Reacties: Plaats een reactie


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd