U bent nu hier:

Reacties


    Heksenjacht - Marcel Levi

    Reactie: 'Wat mij betreft zou Marcel Levi een uitstekende Minister van Volksgezondheid zijn. Eindelijk iemand die niet geintimideerd wordt door het fundamentalistische fanatisme en de brandgeur van de VdtK-inquisitie.'     



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Heksenjacht - Marcel Levi

    Reactie: 'Wat mij betreft zou Marcel Levi een uitstekende Minister van Volksgezondheid zijn. Eindelijk iemand die niet geintimideerd wordt door het fundamentalistische fanatisme en de brandgeur van de VdtK-inquisitie.'     


    Levenseindekliniek beschadigt arts-patiëntrelatie

    Reactie: 'Hoewel ik ook kritisch sta tegenover de levenseindekliniek, vind ik de argumenten van professor Buijten niet erg steekhoudend. Dat de wetgever uitging van een bestaande vertrouwensband en de euthanasiewet een behandelrelatie veronderstelt zijn geen f...'     


    Van dienst zijn - Emile Keuter

    Reactie: 'Complimenten aan Emile Keuter voor deze gepubliceerde blog. Maar wat zijn we ver weg van de idealen van onze medische jeugd, dat we de beschreven vorm van geneeskunde bijzonder zijn gaan vinden. En wat zijn we ver heen dat we de “reguliere van de bio...'  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Economisch delict

    Reactie: 'Ik zou hier steeds minder problemen mee hebben, gezien het huidige dysfunctioneren van het systeem met overmachtige verzekeraars. Zie het maar als protest tegen deze ontwikkeling.'     


    Offlabelgebruik methylfenidaat omstreden

    Reactie: 'In vijf casus gemeld bij het AMK ben ik geconfronteerd met een ouder die agressief was naar partner, kind, hulpverlener of zichzelf (suïcide poging)en waar waarschijnlijk het aan de ouder, off label, voorgeschreven methylfenidaat een rol speelde. Bij...'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Verbied e-sigaret - René Kahn

    Reactie: 'Collega Kahn, maar twee jaartjes jonger dan ondergetekende late babybommer moet toch ook opgegroeid zijn met de "stepping stone theorie" waarbij deskundologen ons voorspiegelden dat via roken en cannabis, de gebruiker uiteindelijk aan het witte neusp...'     


    Post-vakantietip: Zacht werken - Bram Tjaden

    Reactie: 'Maatje: goed voorbeeld doet goed volgen ! Dank ! '  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Wouter Bos: ‘Artsen moeten zelf kiezen’

    Reactie: 'Artsen moeten de belangen van hun individuele patiënten dienen, niet die van financiële en beleidsmatige machthebbers uit de kringen van staat en verzekeraar. De medische ethiek verzet zich tegen patiëntenselectie zoals door de heer Bos bedoeld. Opvo...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Bevolkingsonderzoek darmkanker: detectieratio 1 op 28

    Reactie: 'Bizar dat door het Bevolkingsonderzoek (waar ik momenteel tegen ben) de wachttijd voor consulten en scopieën MDL bij mensen met klachten door (achteraf bewezen) darmkanker in Rotterdam al oplopen van weken tot > 4 maanden !? (zie ook: wachttijden SFG...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Complexe slokdarm-maagkankerzorg verder centraliseren

    Reactie: 'Met belangstelling hebben wij uw artikel over de centralisatie van complexe slokdarm-maagkanker zorg in Medisch Contact van 25 september 2014 gelezen. Graag zouden wij enige kanttekeningen willen plaatsen bij een aantal aannames die u in het artikel ...'     


1  2  |  3 4  |  5

    Pradaxa

     |  Een advertentie in Medisch Contact 40 stelt dat Pradaxa, dabigatran etexilaat, werkt ‘ter preventie van CVA en systemische embolie bij patiënten met atriumfibrilleren’, en dat ‘de registratie voor de acute behandeling van DVT en longembolie én ter preventie van een recidief’ nieuw is. »»
    Reacties: Plaats een reactie


    De wens van de patiënt

     |   »»
    Reacties: 1 reactie


    Laat SCEN-registratie ongemoeid

     |  Per 1-1-2017 zullen veel artsen hun BIG-registratie verliezen, omdat zij niet meer voldoen aan de registratie-eisen. Zij zijn dan geen arts meer en mogen deze titel ook niet meer voeren. »»
    Reacties: 2 reacties


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd