U bent nu hier:

Reacties


    Heksenjacht - Marcel Levi

    Reactie: 'Wat mij betreft zou Marcel Levi een uitstekende Minister van Volksgezondheid zijn. Eindelijk iemand die niet geintimideerd wordt door het fundamentalistische fanatisme en de brandgeur van de VdtK-inquisitie.'     



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Offlabelgebruik methylfenidaat omstreden

    Reactie: 'Ik neem aan dat collega Marlet ook melding doet als er alcohol, cocaïne of andere drugs (cannabispsychose) of medicamenten een rol spelen. Er zijn volwassenen die door het lint gaan bij benzodiazepinengebruik. '  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Consumenten en professionals tevreden over zorg

    Reactie: '78 % tevredenheid is nogal zwak, in belgie is 94 % tevreden over de zorg. De uitpersen van zowel patient als zorgverlener door het huidige beleid is ook een probleem dat pas na vele jaren in de cijfers terug te vinden is. De meesten zijn dan ook pess...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Impatent - Marcel Canoy

    Reactie: 'Ik las het stuk van Canoy als een op zich te prijzen poging van gebaande wegen af te wijken. Maar Mitrasing heeft natuurlijk gelijk dat vanuit “ons” perspectief veel fundamentelere kritiek en alternatieven gewenst zijn, en anders omgaan met macht: de...'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Miljoen voor extra banen huisartsenzorg

    Reactie: 'Ongeveer 1600 euro dus per nieuw personeelslid. Goed voor recrutering een beetje scholing dus, helaas is niet duidelijk met welke middelen de huisartsen dit extra personeel zouden moeten betalen.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    En verlos ons van de zorgverzekeraar - Menno Oosterhoff

    Reactie: 'Ook als de wijziging art.13 van de Zvw niet doorgaat blijft er nog steeds een flink machtsprobleem die in de Wet marktordening gezondheidszorg (Wmg) is verwerkt ten faveure van zorgverzekeraars. Ex-NZa baas Theo Langejan zei dan ook in Zorgvisie: “z...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Zon, zee en ? - Aagje Bais

    Reactie: 'Dat is weer eens heel wat anders dan patientgerichte en vertrouwelijke medische zorg. Tjonge. Collega Bais blijft wel een beetje mistig over haar eigen aanpak in deze, maar dat is gezien haar actuele aanstelling begrijpelijk. Ik hoop maar dat ze in e...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    ‘Misdrijven gemist door uitblijven secties’

    Reactie: 'Ik heb in de praktijk ook diverse malen meegemaakt dat er door de gemeentelijk lijkschouwer een verklaring van natuurlijk overlijden werd afgegeven ,waarbij ik aan mijn water voelde dat dit niet kon klopppen. Bijv.2 jaar geleden in mijn zomervakantie...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Wat ziet u?

    Reactie: ''     


    Heksenjacht - Marcel Levi

    Reactie: 'Wat mij betreft zou Marcel Levi een uitstekende Minister van Volksgezondheid zijn. Eindelijk iemand die niet geintimideerd wordt door het fundamentalistische fanatisme en de brandgeur van de VdtK-inquisitie.'     


    Levenseindekliniek beschadigt arts-patiëntrelatie

    Reactie: 'Hoewel ik ook kritisch sta tegenover de levenseindekliniek, vind ik de argumenten van professor Buijten niet erg steekhoudend. Dat de wetgever uitging van een bestaande vertrouwensband en de euthanasiewet een behandelrelatie veronderstelt zijn geen f...'     


1  2  |  3 4  |  5

    Pradaxa

     |  Een advertentie in Medisch Contact 40 stelt dat Pradaxa, dabigatran etexilaat, werkt ‘ter preventie van CVA en systemische embolie bij patiënten met atriumfibrilleren’, en dat ‘de registratie voor de acute behandeling van DVT en longembolie én ter preventie van een recidief’ nieuw is. »»
    Reacties: Plaats een reactie


    De wens van de patiënt

     |   »»
    Reacties: 1 reactie


    Laat SCEN-registratie ongemoeid

     |  Per 1-1-2017 zullen veel artsen hun BIG-registratie verliezen, omdat zij niet meer voldoen aan de registratie-eisen. Zij zijn dan geen arts meer en mogen deze titel ook niet meer voeren. »»
    Reacties: 2 reacties


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd