U bent nu hier:

Reacties


    Heksenjacht - Marcel Levi

    Reactie: 'Wat mij betreft zou Marcel Levi een uitstekende Minister van Volksgezondheid zijn. Eindelijk iemand die niet geintimideerd wordt door het fundamentalistische fanatisme en de brandgeur van de VdtK-inquisitie.'     



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Petitie tegen verplichte pensioenregeling

    Reactie: 'Ik denk dat de heer Albayrak zijn huiswerk nog eens moet overdoen. De SPMS belegt al enige tijd niet meer in de tabaksindustrie. Tevens doet de SPMS het als een zonnetje. Waar andere fondsen niet indexeren indexeert het SPMS nog steeds vrolijk door m...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Dubbelzien na hoofdpijn

    Reactie: 'Misschien kan hier toch ook vermeld worden, dat de abducensparese ook nogal eens voorkomt bij diabeten, dan zeer onverwacht en plotseling. Het overkwam mij( 78 jaar)3 jaar geleden, tijdens het autorijden.De huisarts had er nog nooit van gehoord, maar...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    De Kwestie: E-mailen zonder beveiligde verbinding

    Reactie: 'Naar mijn weten is een fax even onveilig als een e-mail over een onversleutelde verbinding (b.v. de kpnmail.nl adressen). Beide zijn relatief eenvoudig te onderscheppen door een derde. Mogelijk is het volgende een oplossing die aan de belangen van ...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Offlabelgebruik methylfenidaat omstreden

    Reactie: 'Voor wie het fijne ervan wil weten http://www.adhdnetwerk.nl/ADHD.aspx?id=481&idn=296 En hier ook nog http://www.adhdnetwerk.nl/ADHD.aspx?id=481&idn=303'  Lees meer
    Reacties: 8 reacties


    En verlos ons van de zorgverzekeraar - Menno Oosterhoff

    Reactie: 'Amen'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Dutch Doctors Dubai - Aagje Bais

    Reactie: 'Gezien jouw strijdbaarheid is dat wel aan je toevertrouwd; nu komt het aan op tact en volhouden! Groeten,Emile '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Impatent - Marcel Canoy

    Reactie: 'Nu wil het toevallig zo zijn dat van Elp, een mij onbekende econoom, al schreef: “Een patent is daarnaast een door mensen gemaakte juridische constructie die een monopolie in het leven roept. In elk tekstboek economie is te lezen dat monopolies in be...'  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Health checks: het kaf en het koren

    Reactie: 'Health checks , de keerzijde van de vraaggerichte zorg Helaas een gemiste kans om de discussie te beperken tot algemene gezondheidschecks en niet te verwijzen naar de leidraad preventief medisch onderzoek van de NVAB. Juist binnen de bedrijfsgezondh...'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Vergrote middelvinger

    Reactie: 'De casus van de macrodactyle vinger van de rechter hand roept om commentaar. Dit fenomeen werd voor het eerst geïdentificeerd door Michael Cohen Jr. in 1979. Waarschijnlijk zijn mutaties van een of meer genen de oorzaak en kan deze reuzengroei zich g...'     


    Consumenten en professionals tevreden over zorg

    Reactie: '78 % tevredenheid is nogal zwak, in belgie is 94 % tevreden over de zorg. De uitpersen van zowel patient als zorgverlener door het huidige beleid is ook een probleem dat pas na vele jaren in de cijfers terug te vinden is. De meesten zijn dan ook pess...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

    Pradaxa

     |  Een advertentie in Medisch Contact 40 stelt dat Pradaxa, dabigatran etexilaat, werkt ‘ter preventie van CVA en systemische embolie bij patiënten met atriumfibrilleren’, en dat ‘de registratie voor de acute behandeling van DVT en longembolie én ter preventie van een recidief’ nieuw is. »»
    Reacties: Plaats een reactie


    De wens van de patiënt

     |   »»
    Reacties: 1 reactie


    Laat SCEN-registratie ongemoeid

     |  Per 1-1-2017 zullen veel artsen hun BIG-registratie verliezen, omdat zij niet meer voldoen aan de registratie-eisen. Zij zijn dan geen arts meer en mogen deze titel ook niet meer voeren. »»
    Reacties: 2 reacties


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd