U bent nu hier:

Reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Niet meer de oude na tuchtzaak

    Reactie: 'Interessante reactie van dhr. van der Pol Waarbij hij zijn eigen bureau Amiz Delft aanprijst. Dit is gewoon reclame. Zo'n reactie hoort hier niet thuis. '  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Polyfarmacie - Jos van Bemmel

    Reactie: 'Waar te beginnen zou ik ook niet weten. Wat me wel op valt is dat er geen homeopathisch middel tussen staat. Nu misschien wat aan de late kant. Maar een "steen" van schuimrubber zou ik wel graag toe werpen. Voor homeopathie zitten er misschien nog mo...'     


    ‘IGZ-rapport Tuitjenhorn moet snel openbaar’

    Reactie: 'Jammer dat de hele gang van zaken mijn cynismeradar zo vreselijk aanzet. Het reactie van de betrokken op het handelen van Tromp indertijd was cynisch. De reactie van VWS, de inspectie en de minister (verantwoordelijk en muisstil) waren cynisch. He...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Anios op slecht georganiseerde afdeling

    Reactie: 'Zie voor een zeer toegankelijke beschrijving van de verantwoordelijkheidsverdeling tussen A(N)IOS en Supervisor het net verschenen boek over Tuchtrecht in de zorg voor kinderen: http://medischcontact.artsennet.nl/archief-6/Tijdschriftartikel/148200/N...'     


    Nederland weer beste zorg van Europa

    Reactie: 'Geachte collega Ganani, het woord opereren bedoel ik ook niet in chirurgische zin. Ik ben zelf opgeleid en werkzaam in Schotland geweest dus de vertaling naar een chirurgische betekenis is dan ook niet aan de orde. Lees de disclaimer bij het rapport ...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Niet significant is en blijft niet significant - Désirée Hairwassers

    Reactie: 'Beste heer/mevrouw Brouwer, wellicht heb ik uw opmerking verkeerd geïnterpreteerd en dan spijt mij dat. Binnen de wetenschap worden afspraken gemaakt en het kan niet zo zijn dat sprekers en auteurs eindeloos marchanderen om een niet-bestaande doorbra...'  Lees meer
    Reacties: 19 reacties


    Gezondheidsraad waarschuwt voor ledlicht

    Reactie: 'Woordvoerder gezondheidsraad: we weten dat het blauwe licht dat in ledlicht zit, potentieel schadelijk is voor de ogen" Domien Beersma zegt in het filmpje: dat de ganglioncellen die betrokken zijn bij onze alertheid, bij hormoonconcentraties, gevoe...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Bij herhaalrecepten moet actuele indicatie duidelijk zijn

    Reactie: 'Dit gebeurt zo ontzettend vaak. Het is een wonder dat het zo vaak goed gaat. De verantwoordelijkheid bij de patient leggen vindt ik geen goed idee. Bij een enkeling kan dit misschien wel, maar de meeste patienten hebben niet voldoende kennis en begri...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    De ratio van religie

    Reactie: 'Wanneer je gelooft dan kun je dat als een feit beschouwen van die mens dus er bestaat 'iets'. Wanneer die niet gelooft dan bestaat er niet 'iets'. Van een norm kun je niet spreken. Geloof kun je ook zien als een emotie, waarbij de wijze van invulling...'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    Dankzij prostaatkankerscreening 300 minder sterfgevallen

    Reactie: 'Het is jammer dat na deze wat spectaculaire titel in de kleine lettertjes de deceptie komt: het blijkt te gaan om modelberekeningen. Epidemiologisch onderzoek naar ditzelfde vraagstuk heeft tot nu toe nauwelijks hard kunnen maken dat er een verschil ...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

    Zorgverzekeraars geven kwakzalvers ruim baan

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | De discussie over vrije artsenkeuze gaat in feite over controle die zorgverzekeraars willen uitoefenen op de kwaliteit van de reguliere zorg.    


    Combinatietest is onbetrouwbaar

     |  Dit item is beschikbaar als u bent ingelogd.
    Inloggen
     | Vorig jaar werd mijn 40-jarige dochter na het proberen van verschillende voortplantingstechnieken uiteindelijk middels IVF zwanger.    


    Zelf verkozen dood

     |  Ethicus Theo Boer stelt in een tweet dat de zelfverkozen dood binnen handbereik ligt door negen dagen niet te eten en te drinken. »»
    Reacties: Plaats een reactie


Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd