U bent nu hier:

Reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Schippers: ‘Weglaten cijfers door NZa in orde’

    Reactie: 'Lees ook hier een observatie van de werkelijkheid achter de (slechts wantrouwen veroorzakende) slimmigheden: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/24/schippers-zette-nza-onder-druk/ '  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Dag vrije keuze

    Reactie: 'Al dat geklaag helpt natuurlijk niets. Iedereen heeft gelijk, maar ook dat helpt niet. Het enige dat helpt is actie. Weigeren nog contracten af te sluiten etc. '  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Epd Epic krijgt onvoldoende

    Reactie: 'Niks nieuws onder de zon, reeds in 1968 werd door de NATO gesproken over de "software crisis". Het enige wat erop zit is met man en macht gedisciplineerd doorbuffelen en het zo simpel als mogelijk houden...en dan nog. Ik citeer van wikipedia: Softw...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Schippers keurt goodwill bij huisartsen af

    Reactie: 'Reactie van collega A.C.J. Geerlings, huisarts, ZAANDAM: daar ben ik het mee eens. Maar we gaan dus weer over tot de rode van de dag. We keken er naar en hoorden het, maar we ......'  Lees meer
    Reacties: 9 reacties


    Bank bezorgd over risico's ziekenhuissector

    Reactie: 'Aanvullende vraag aan Michel van Schaik. Hoe interpreteert/weegt hij het bericht dat de Toezichthouder NZA informatie over de financiele situatie van Instellingen heeft achter gehouden? Dit getuige de recente berichtgeving in de NRC. '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Post-ic-syndroom wordt niet herkend

    Reactie: 'Helaas ben ik ook een ex -ic patient. Ik was en ben nog steeds verbaasd over de enorme effort die op de IC in patienten wordt gestoken, en een maal op de afdeling terug, wordt de zorg terug gebracht tot het orgaan speciefieke probleem. Post-Ic patien...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Stageplekken voor buitenlandse artsen dringend nodig

    Reactie: 'Hallo, Ik ben zelf een buitenlandse arts, kwam ruim 2 jaar geleden naar Nederland uit Irak als een vluchteling, daar was ik op de SEH afdeling werkzaam. Ik heb sinds vorige jaar een stage mogen lopen bij het ziekenhuis VieCuri. Dat was voor mij het l...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Huisartsenzorg = basiszorg

    Reactie: 'Collega Holtrop en van Moorsel slaan voor mij de spijker op de kop Door bench marking verklaren we een patient gezond als hij aan getallen voldoet en ziek als hij daar buiten valt Als therapie volgt dan een groeps aanpak ipv maatpak geneeskunde Getal...'     


    Afrika leert studenten veel over public health

    Reactie: 'Inderdaad een goed idee dat medisch studenten zien hoe gebrek aan vaccinaties, schoon water, afval verwerking, adequaat voedsel, veiligheid, infrastructuur en basale wetenschappelijke kennis leidt tot ellende. Ze staan thuis zelden stil bij deze basa...'     


    Twee artsen willen geen SCEN-arts meer zijn

    Reactie: 'Natuurlijk hoor je als SCEN-arts NIET te adviseren over andere mogelijkheden tijdens een consultatie; dat had de eigen huisarts vantevoren al moeten doen.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd