U bent nu hier:

Reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Wat ziet u?

    Reactie: 'Greenstick fracture metafyse van proximale tibia. Overweeg ' non-accidental injury' bij fractuur van lange beenderen.'     


    NZa’s zinkende autoriteit - Michael van Balken

    Reactie: 'Ik heb als huisarts/LHV-bestuurder leren omgaan met het COTG, het CTG en de NZa. Met de nieuwe Zorgverzekeringswet mochten bestuurlijke colleges verdwijnen: de directies/RvB van de NZa en CVZ werden direct verantwoording schuldig aan de minister va...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Stabiliteitstraining bij knieartrose niet beter

    Reactie: 'Ik complimenteer Jesper Knoop met zijn zoektocht naar wetenschappelijk bewijs of bepaalde fysiotherapeutische behandelingen iets toevoegen aan wat er al bekend is. Chapeau. '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    RVZ: steeds duurdere zorg dwingt tot keuzes

    Reactie: 'De RVZ kan beter eens kijken naar de 8.5 miljard Euro die het Nederlands zorgstelsel jaarlijks,volgens de door ZN aanbeden en selectief geciteerde EHCI rapport, over de balk gooit... Krabben waar het wél jeukt levert meestal meer op...Geen Sambal die...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Cartoon: apotheker weigert euthanasie

    Reactie: 'weigeren oké, soms weigeren niet oké'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Tachtigduizend zorgbanen op de tocht

    Reactie: 'Wie kan het nog volgen al die getallen? 80.000 nu, 100.000 gister. Het lijkt net alsof de zorg leegloopt. Is er iemand die de cijfers bijhoudt? De NZa? Wat is de werkelijke situatie? Wat tref ik aan wanneer ik straks naar Nederland terugga? Of zal ik...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Schippers: ‘Weglaten cijfers door NZa in orde’

    Reactie: 'Lees ook hier een observatie van de werkelijkheid achter de (slechts wantrouwen veroorzakende) slimmigheden: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/24/schippers-zette-nza-onder-druk/ '  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Dag vrije keuze

    Reactie: 'Al dat geklaag helpt natuurlijk niets. Iedereen heeft gelijk, maar ook dat helpt niet. Het enige dat helpt is actie. Weigeren nog contracten af te sluiten etc. '  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Epd Epic krijgt onvoldoende

    Reactie: 'Niks nieuws onder de zon, reeds in 1968 werd door de NATO gesproken over de "software crisis". Het enige wat erop zit is met man en macht gedisciplineerd doorbuffelen en het zo simpel als mogelijk houden...en dan nog. Ik citeer van wikipedia: Softw...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Schippers keurt goodwill bij huisartsen af

    Reactie: 'Reactie van collega A.C.J. Geerlings, huisarts, ZAANDAM: daar ben ik het mee eens. Maar we gaan dus weer over tot de rode van de dag. We keken er naar en hoorden het, maar we ......'  Lees meer
    Reacties: 9 reacties


1  2  |  3 4  |  5

Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd