U bent nu hier:

Reacties


    Klacht over MSD-folder diabetes afgewezen

    Klacht over MSD-folder diabetes afgewezen Reactie: 'Vrij naar ConsuWijzer.nl In Nederland moet reclame aan een aantal regels voldoen.Deze regels staan in de Nederlandse Reclamecode.Een van de regels is dat reclame niet misleidend mag zijn.In een misleidende reclame zegt de adverteerder dingen die niet...'  Lees meer
    Reacties: 17 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Schippers keurt goodwill bij huisartsen af

    Reactie: 'Schippers keurt goodwill bij huisartsen af maar de VVD ziet huisartsen als ondernemers. Noem 't dan geen goodwill maar "bedrijfsovername"....'  Lees meer
    Reacties: 5 reacties


    ‘NZa verdoezelde cijfers ziekenhuizen’

    Reactie: 'Tijd voor een parlementaire enquête om naar alle gevolgen van dit zorgstelsel te kijken en een volledig beeld te krijgen. Recent, acht jaar na introductie, stellen Erasmus economen randvoorwaarden vast om dit zorgstelsel alsnog te laten werken. 1. Ri...'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties


    Huisartsenzorg = basiszorg

    Reactie: 'Dit is mij uit het hart gegrepen. Wat mij zorgen baart is, dat de LHV -al dan niet pragmatisch of noodgedwongen- mee gaat in de mening van de beleidsmakers dat kwaliteit en kostenreductie het best gebaat zijn bij steeds verder delegeren van taken naa...'     


    Vernietigen van het dossier

    Reactie: 'Het advies om het verzoek tot vernietiging (of aanpassing) van het dossier apart te bewaren is bepaald problematisch! Het is ook niet nodig, het kan gewoon in het patiëntendossier bewaard worden. Elke andere plek is onlogisch en geeft problemen. Moet...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Een gevlekte tijger

    Reactie: 'Op de benen vaker te zien als: 'kachelbenen'. Niet te verwarren met de congenitale marmerhuid.'     


    Akkoord over toekomst van de zorg

    Reactie: 'De Nederlanders die zich op solidaire basis verzekeren voor gezondheidsproblemen zijn al lang geen doel maar middelel geworden. Met de verplichte afdrage, eigen risico en ook via de belasting wordt het vermogen van de zorverzekeraars zeker gesteld. H...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Plastic patiënten - Ivan Wolffers

    Reactie: 'Even kan ik Ivan niet meer volgen. Je zou verwachten dat de poppen ook gespeeld of ingevuld zouden worden door de Sint Maartenaren, zoals ze hier officieel genoemd worden. Want hier in de Caribien zijn genoeg patiënten die dat kunnen en zouden willen...'     


    'DSM-5 is geen diagnostische bijbel'

    Reactie: 'Beetje flauw om de tikfout in de kop: 'DSM-5 is geen diagnositische bijbel' alsnog te corrigeren. Nu begrijpt niemand meer waar mijn opmerking op slaat.'     


    Concentratie verbetert CVA-zorg wel degelijk

    Reactie: 'U stelt allerlei prestaties van een academisch ziekenhuis als doelmatiger dan bij perifere ziekenhuizen, enkel en alleen gebaseerd op één onderzoek: het uwe. Maar daaruit is vooral gebleken dat de zorg in beide onderzochte modellen op alle fronten ju...'     


    Niet-natuurlijk … - Praktijkperikel

    Reactie: 'Collega Brons stelt terecht dat in casu geen sprake was van een onnatuurlijke dood nu de behandelend arts een bloeding vanuit een Kahler-haard als directe oorzaak van de val en de gevolgen daarvan heeft verondersteld. Bij vermoeden van een onnatuurli...'     


1  2  |  3 4  |  5

Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd