U bent nu hier:

Reacties


    Klacht over MSD-folder diabetes afgewezen

    Klacht over MSD-folder diabetes afgewezen Reactie: 'Als ik als -voormalig- eenvoudig dorpsdokter bij het ontvangen van de gewraakte folder bij eerst oogopslag dacht :",he wat gek, alweer een nieuwe standaard diabetes"??? en bij beter kijken zag dat het hier een "schaduwstandaard" van de industrie betr...'  Lees meer
    Reacties: 18 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    Dag vrije keuze

    Reactie: 'Een correcte analyse van Hans van Santen. Hij voorspelt verdere schaalvergroting bij de zorgaanbieders als tegenwicht tegen de verzekeraars-macht. Ik verwacht veeleer verdere schaalvergroting bij de verzekeraars zelf: een of twee van de "grote 4" (VG...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Schippers keurt goodwill bij huisartsen af

    Reactie: 'Reactie van collega A.C.J. Geerlings, huisarts, ZAANDAM: daar ben ik het mee eens. Maar we gaan dus weer over tot de rode van de dag. We keken er naar en hoorden het, maar we ......'  Lees meer
    Reacties: 9 reacties


    Bank bezorgd over risico's ziekenhuissector

    Reactie: 'Aanvullende vraag aan Michel van Schaik. Hoe interpreteert/weegt hij het bericht dat de Toezichthouder NZA informatie over de financiele situatie van Instellingen heeft achter gehouden? Dit getuige de recente berichtgeving in de NRC. '  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Post-ic-syndroom wordt niet herkend

    Reactie: 'Helaas ben ik ook een ex -ic patient. Ik was en ben nog steeds verbaasd over de enorme effort die op de IC in patienten wordt gestoken, en een maal op de afdeling terug, wordt de zorg terug gebracht tot het orgaan speciefieke probleem. Post-Ic patien...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Schippers: ‘Weglaten cijfers door NZA in orde’

    Reactie: 'Misschien helpt hier nog wel een placebo het best. Dit heeft niks meer met zorg te maken, maar alles met objectieve wetenschap. Weglaten is even erg als gebrekkig onderzoek doen. Als je onderzoek doet, vertel dan ook wat, waarom, maar vooral en waa...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Epd Epic krijgt onvoldoende

    Reactie: 'Een rapportcijfer zegt niets als je niet weet welk cijfer de andere EPD's en het oude, papieren dossier krijgt... '  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Stageplekken voor buitenlandse artsen dringend nodig

    Reactie: 'Hallo, Ik ben zelf een buitenlandse arts, kwam ruim 2 jaar geleden naar Nederland uit Irak als een vluchteling, daar was ik op de SEH afdeling werkzaam. Ik heb sinds vorige jaar een stage mogen lopen bij het ziekenhuis VieCuri. Dat was voor mij het l...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Huisartsenzorg = basiszorg

    Reactie: 'Collega Holtrop en van Moorsel slaan voor mij de spijker op de kop Door bench marking verklaren we een patient gezond als hij aan getallen voldoet en ziek als hij daar buiten valt Als therapie volgt dan een groeps aanpak ipv maatpak geneeskunde Getal...'     


    Afrika leert studenten veel over public health

    Reactie: 'Inderdaad een goed idee dat medisch studenten zien hoe gebrek aan vaccinaties, schoon water, afval verwerking, adequaat voedsel, veiligheid, infrastructuur en basale wetenschappelijke kennis leidt tot ellende. Ze staan thuis zelden stil bij deze basa...'     


    Twee artsen willen geen SCEN-arts meer zijn

    Reactie: 'Natuurlijk hoor je als SCEN-arts NIET te adviseren over andere mogelijkheden tijdens een consultatie; dat had de eigen huisarts vantevoren al moeten doen.'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

Meer ingezonden »»

Tweets

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd